cash!

hejhejhejhej! ;)
har just kommit hem efter att jobbat, tjänat tre hundra spänn :) as brais!! så imorn ska jag åka till IKEA med Manda och shoppa en grej :) men vad säger jag inte :P annars har dagen flytit på bra, jag och Tillen blev klara med poerpointen, och resten av dagen har typ varit chill. imorn har jag typ bara uppsats i Sv, och sen ska jag lyssna på när 3:orna redovisar om nånting. som vanligt. vi e typ deras försökskaniner om vi tycker om deras redovisningar eller inte :S de börjar bli rätt tjatigt.....
idag ska jag typ plugga ecdl och förbereda mig för uppsatsen imorn, ska skriva om syskonskap tror jag...

puss!

PS. är as hungrig. DS



Filippisen och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0