SNÖ IGEN!!

va faaan, nu snöar det ju igen!! vad är det här?!!!! :(
var på bio igår med klassen och såg "snabba cash" guuuuuuuud vad snygg han är!!!! hahaha blir nästan förälskad! inte riktigt då, har ju redan en bättre ;) klippte mig OCH jobbade igår oxå, full fart var det!! :)
idag hade vi drama för första gången, haha askul! :D skönt att slippa tänka, bara leka och skratta!
imorn ska jag hem till Filippiiiiisen, myys :)
å på lördag ska jag äta tapas med Jesper, mums!
nä nu ska jag ut och skotta! hehe..
puss!

Kommentarer
Postat av: Em

Saknar dig vännen, måste ses snart tycker jag!

Hur är det?

Och vad jobbar du med? Jag visste inte att du jobbar, fett nice ju! :D <3

2010-02-09 @ 19:02:46
URL: http://myseasons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0