Iskallt!

faaan vad kallt det är! vad är detta?! jag vill ha sommar nu!!!!! :( tänk att få gå ute med shorts och linne i ett par snygga remsandaler! nice nice nice!!!! VILL HA! :/
idag är det bara jag och lilla doris hemma, resten av la familia e på sport eller nåt. jag måste stanna hemma å plugga. kuuuuulish! NOOT! men jag har nyhetsredovisning, no-geografiprov, samhällskunskapprov och spanska läxa till nästa vecka, så de e bara å ligga i! men jag och pappa hyrde filmer igår, så funderar på att se inglorious basterds ikväll, och förhoppningsvis lite godis oxå, grymt godissugen!!!
vi hade Disco och Hip Hop uppträdande igår på gympan, ahhahahaha grymma vi var! ;D
men imorn ska jag och jesper på bio och se Avatar, så det blir något kul den här helgen iaf! nästa helg hoppas jag att det blir mer fritid över! :) pooooositivt tänkande. (a)
nä nu måste jag pluggislulla igen! x)
pussis!


Doris får vara mitt sällskap idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0