beeeeebis!

igår satt vi i datasalen en hel dag, 4 timmar tror jag, och skrev om anstalter. projekt till nästa vecka, är det nån som känner någon som har suttit eller som har jobbat på anstalt, kontakta mig!!

åt lunch med Jesper älskling, subway, asgott! =) sen efter skolan var jag med Amanda, ASLÄNGE SEN! :( vi åkte hem till henne och tittade på den efterlängtade bebisen, så söt!! ville bara kidnappa henne, hon e så söt när hon skrattar! :D ska träffa Amanda idag igen, hon ska klippa mig ;) jag tror det kommer bli jätte bra, hon är lite tveksam, men jag litar på henne! :) men men, nu ska jag äta "brunch", det blir makaroner och falukorv xD
puss å kramis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0