looov! :D

äntligen lov!!! så skönt! :)
hade simning i skolan igår, inte kul. typ hela jag blev helt uttorkad av kloret, min hud sved :( hatar simning. men hade en trevlig dag iaf med mina söta tjejor, fast sen hade vi antiken prov, och det typ sög. xD
idag ska jag kolla på bajen matchen kl halv fyra, och ikväll ska jag på middag hos jesper och sen sova med min baby :) snart åker vi till fjällen, ska bli så mys!!! :D men ska nog innan dess försöka hitta nån dag då jag kan träffa min Manda, det va länge sen :( å sasha oxå... å sen ska jag jobba..å plugga på min å fillipisens demografirapport.. å lite matte oxå, för jag ligger efter.. men jaja, slipper iaf skolan :D hihi :D

Sabina, Ida och Johanna e sötaste :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0