hej hopp!

den här helgen har varit suuuuper myyysig! :) började i fredags efter skolan då jag, Matilda, Filippa och Johanna stack till ett café och snacka skit några timmar, sen drog vi hem till Filippisen och åt middag (lövbiff å pomfritt) och sen massa goooodis! :) vi kollade på step up oxå, och lekte med filippas massagestol ;) sen låg vi å snacka skit till halv 7 på morgonen, och 10 typ gjorde Filippa värsta hotell frukosten, aas gott! :D skönt med en riktig tjejkväll!
efter det drog jag hem och städade lite, och sen kom Jesper och hämtade mig och vi åkte till stan och åt middag med Johanna och Gurra på "Greken på hörnet" och det var jättegott! sen åkte han och jag hem till älvsjö och hade en riktig myskväll :) vi vaknade väl typ 11 nästa morgon, och gick ner till "Vi" och handlade lunch, kött å klyftpotatis å bearnessås! (dålig stavning :P) kom väl hem vid 6 igår kväll, å la mig med mamma å pappa i soffan å kollade på 2 1/2 män :D
så den häe helgen har varit riktigt bra, idag är jag på topphumör!
pussåkram!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för i lördags! Det var himlans trevligt!

2010-02-02 @ 13:55:18
URL: http://wordsbyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0