dååålig uppdatering?!!

dålig uppdatering, jag vet. blir så, har inte tid..
men i helgen var jag med Helle i stan, vi letade lite alla <3 dag presenter! hehe :) sen på kvällen åt Jesper middag hos oss, myys. på söndagen var jag och handlade och fikade med mamma, och sen åkte jag och kollade på Jespers match. 3-3 blev det!
idag har jag haft suuuuug frilufsdag, såå tråkigt! vandra runt på tipsrunda i hundra timmar i hundra minus. bajs. men åt lunch på Tacobar med Johanniiiiish, Sabbeluttis, Tillis, Filippis och Smöris!
imorn är jag ledig, yeeeeeeeeeeeeeeees! behöver verkligen det, idag har varit värsta skit dagen! känner mig dum och trött och irriterad. behöver en dag off. pluggisdag blir de antagligen. blää. as dåligt humör. inte skoj. spanska suger. å ecdl. speciellt ecdl. men kanske få träffa min jesper imorn :) hoppas, need you.
lillebruur fyller 12 på fredag! grattis i förskott!
puss




Kommentarer
Postat av: murad abdul chevcel

Aboo man märrker att riktig fjortis skrev det allt slutra på is

2010-02-20 @ 18:15:11
Postat av: Linda

hahaha javisst älskling :)

2010-02-23 @ 19:12:42
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/
Postat av: nippan såklart!

Vaa söta!

2010-03-26 @ 22:11:46
URL: http://enjoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0