jeansjeansjeans

var på bio med Sasha i tisdags och såg Remember me med Robert Pattison, den va as bra! :D men fett dåligt slut :'( rekomenderar att se!!!!
sen var jag barnvakt åt Felix igår, vi åkte rullskridskor, kollade på lejonkungen, fångade spindlar (USCH!!), gjorde milkshake och hade myys :) idag har jag varit på hysterisk jeans jakt i Nacka forum med Filippa, Ida och Linnea, hittade ett par as snygga jeans på Gina, och sen kom Ida med den briljanta idén att sy upp och in mina lite förstora jeans som jag inte använder så att dom sitter tajt och bra, så nu håller jag på med det, och det blir fan snyggt :D man fick kanske ut lite av att pinas i hantverkslinjen i tre år i kvarnberga ;)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0