tjo bloggen!

förlåt att jag inte skrivit på ett tag, men har haft fullt upp! igår var jag och Emma och tränade i huddingehallen, så duktiga vi var :) men efter åkte jag hem till Jesper och var med han och Jocke, och vi åt pizza, så träningen gjorde nog inte mycket iaf :P sen lämnade vi av Jocke och åkte till Sundby och jag fick köra Jepsers bil! :D det va skit kuuuul, gud vad jag längtar tills jag får ta körkort!!!!!
idag hade vi nån överlevnadsgrej på gympan, vi byggde upp tält och tände brasa och spritkök och grejer, och självklart började det spöregna! det var inte så där jätte kul -.-
idag måste jag skriva klart kriminalnovellen, och titta på idol om jag hinner!
imorn ska jag äntligen sola solarium med Sabina, Mathilda och Ida, tror Ida skulle med? :) , för min greklandfärg börjar ju försvinna! så kan vi inte ha det, en blek Linda?! ;)
åkte buss med Maxen hem, han ska ju ha maskerad på halloween, guud va vi e taggade! eller hur tjejer? ;D
jaja, nu måste jag verkligen plugga.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Sabine

Oh ja, taggade är vi :D

2009-09-24 @ 21:45:39
Postat av: bosse

inga småbarn heller:O

2009-09-24 @ 23:52:01
Postat av: Linda

hahah jaaa Sabine! catwoman, grrr ;) :D hahah men vem e de som leker Bosse nu då?? xD

2009-09-25 @ 17:53:47
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0