ont ont ont

den här skoldagen har varit riktigt jobbig. tror knappt nåt bra har hänt asså, förutom att jag fick "exelente!" på spanska uppsatsen, = fantastiskt! (a)
dagen har varit dålig eftersom jag har varit trött, slut i huvudet, ont i ryggen, ont i magen, och dessutom gick jag ända till halv fem :( åkte buss hem med john, och jesper och max hämtade upp oss i Gladö och vi åkte och handlade korv i Länna. men jag frös och mådde så dåligt, så jag fick Jespers jacka och sen somnade jag nästan genast i bilen. Efter att sovit ett tag och tagit en varm dusch mådde jag bättre, så nu sitter jag och pluggar kriminologi. det går sådär måste jag säga... vad är uppklarings procent?? det är typ massa frågor om det, jag bah öööh?? jag fattar inte.... :P
jaja, ska väl plugga vidare..
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0