ledig idag!

hallå bloggen! idag är jag ledig! :D det är såå jävla skönt, men tyvärr fick jag ju ingen sovmorgon eftersom mina små kära bröder inte är så smidiga på morgonen -.- så jag ringde Jesper och väckte han istället, hoppas han kommit iväg till skolan nu...
försökte få igång min moppe, men den är typ helt död :( min kära lilla moppe, jag måste ladda batteriet :P kicken är ju helt off!
ska träffa Emma idag och vi ska träna! fan va skönt det ska bli, jag älskar att röra på mig! man känner sig så stolt efteråt! men jag tycker det är sååå tråkigt att vara ute och springa! typ det tråkigaste som finns, iaf om man springer själv. det är mycket roligare att träna tillsammans med någon! igår var jag på gymmet med Jesper och Max :) okej, det blev inte mycket gymmande för mig, men killarna tog i ordentligt :) vi ska ha hiphop tema på torsdag när vi har frilufsdag i sundby, alla klasser ska klä ut sig. vad har man på sig om man är hiphopare?? jag fick iaf låna en keps av Max som han hade hemma, det är en början :)
jaja, nu kurrar min mage!
ha det bra :)
Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0