jag är en liten tjuv (a)

det gick okej med jobbet, var så jävla trött bara.. träffade aldrig Emma, för hon var också sjukt tött, vi får hoppas att vi kan ses imorn istället :)
var med Julia ett tag, och sen fick jag skjuts hem av Jesper, och vi åkte hem till glenn och träffade Dennis, Max, John och nån kille jag inte kan namnet på som oxå var där, och typ chilla lite.. men jag var så sjukt trött asså, seriöst, jag höll på att slockna! sen när jag kom hem upptäckte jag att jag hade Jespers solglasögon kvar på huvudet som jag suttit och lekt med, great! :P
men han kan få dom i skolan imorn :)
jaja, ska plugga kriminologi nu, och sen kanske simma med mamma!
puss



hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0