hej igen!

tappade helt lusten att blogga, men nu är jag tillbaka igen! tror jag iaf :P jag går nu i klass SMBE09A på Sjödalsgymnasiet, (samhälle beteende) och jag har fått en riktig tjejklass! det är såklart några killar, men störtsta delen är vi tjejer :) har en känsla av att vi kommer få riktigt kul i framtiden... :P
hela perioden jag varit borta från bloggen kan jag såklart inte skriva ner, men i Grekland var jag iaf, det var riktigt mysigt! varmt och skönt och jag badade massor :)
förra helgen var jag med Jesper på fredan, sen meckade jag bil med Glenn resten av helgen. roligt va? xD men nu är våran älskade volvo ute på vägarna igen , wiiiie! :D ajuste, träffade sasha ett tag på lördagen också..
var med Jesper igår , vi åt middag hos mig och sen bara tog vi det lugnt :)
idag skulle jag varit ledig, om det inte var för ett jääääävla utvecklingssamtal som jag har kl kvart i två :( men i försej ska jag ju ändå jobba först, så så farligt va de inte, jag kan ju ändå inte stanna hemma :P ska träffa Emma daaarling efter sen :D

Puss å Kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0