äntligen helg!

jag var såå duktig och var ute och träna här om dan, att nu har jag träningsvärk i hela kroppen! men det var himla vackert dä jag var ute och gick, en helt spegelblank sjö och alldeles knäpptyst..
matteprovet gick riktigt illa, tror jag i alla fall.. :( och kriminologin jag kämpar med är verkligen jätte svår. men men, hoppas att det fixar sig!
Jesper sov hos mig inatt, det va mys :) men han gick ganska tidigt imorse eftersom han hade match.. :/
ska snart hoppa in i duschen och sen sätta mig på bussen till skarpnäck, för jag ska sova hos Helle inatt, det kommer bli kul, länge sen som vi hade tid för oss själva hon och jag.
jaja, ha det bra sålänge!

Pussis

vackert va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0