sjuk :/

hej allihopa! dålig uppdatering som vanligt, så får väl hoppa några agar bakåt.. i fredags var jag och mamma och såg på Hairspray, en musikal med Rolf Lassgård som spelar mamma. den var riktigt bra faktiskt! 
på lördagen var jag å hela tjocka släkten och firade mormor som fyllde 70! va hade köpt en lepardkjol, smink, underkläder m.m , man måste ju piffa till sin mormor lite! ;) jag älskar dig mormor. efter det så kom Jennie, Dennis, Micke och Sussi och Hasse hem till oss, och vi åt grillat och sjöng singstar :) jag vann! sen sov dom hos oss, men dom åkte ganska tidigt eftersom Dennis hade match i nyköping.
senare på söndagen kom Jesper och hämtade mig, han lagade spaghetti och köttbullar, rena lady och lufsen middagen blev det! :) sen sov jag hos honom, och som tur var började vi typ samtidigt på måndagen. men redan i skolan var jag väldigt trött, och natten efter det blev jag sjuk :/ så nu har jag suttit hemma tisdag och onsdag, eller aa, onsdagen har ju bara börjat för min del, det är typ det enda som är skönt, sovmorgonarna! men jag skulle ju tränat idag, men det går ju inte :( så vad ska jag göra resten av dagen? jo, plugga plugga plugga och städa. roligt va? bläääää

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0