jaha, så var man sjuk IGEN?!

man skulle kunna tro att jag fortfarande är sjuk, men så är det inte. utan jag har blivit sjuk IGEN! i lördags var allt bra, vi firade Janne som fyllde 18, och grattis till körkortet Janish! :D men sen när jag vakna hos Jesper morgonen därpå mådde jag inte alls bra :( jag var varm som en kamin! men trodde det berodde på att jag var trött eftersom det varit 18 års firande under natten, men det fortsatte under hela dagen och när Jesper sedan skjutsade hem mig på kvällen var jag verkligen dålig.. men jag mådde bättre på måndagen och gick till skolan, och gissa vad? 17 pers i min klass var hemma och var sjuka! inte konstigt att jag oxå sjuknat in! så när jag kom hem och tog febern hade jag ca 39 graader och jätte hosta :( men idag är febern iaf borta! :) ska nog gå till skolan imorn.. har matte prov imorn, men är verkligen inte på humör för att plugga! det är så träkigt!! :/
jaja.. puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0