Godmorgon bloggen!

det är ju för fan snö ute! eller aa, frost på staketen i alla fall. illa! jag vill ju ha tillbaka sommaren! :/ men lite mysigt är det ju med höst och vinter, man kan tända ljus och krypa upp i soffan med en filt och ett par sockor och kolla på någon bra film, och man får börja använda alla stora mysiga halsdukar och snygga vinterstövlar! fast några stövlar har jag inte införskaffat än...
det var mysigt hos Jesper i helgen, och på söndagen gjorde hans mamma jätte god middag! mums!
jag åkte buss hem med Emelie i tisdags, och sen stannade hon och jag till hos Glenn och när Emelie gick sen hjälpte jag till Jesper, Janne och Glenn att försöka fixa kopplingen i Glenns bil, nu har den gått sönder oxå! :/ på min älsklingbil :'/
igår var jag på DN Expressen med klassen, vi fick göra fin fina artiklar! xD sedan tränade jag och Emma på gymmet, guuud va duktiga vi är! ;)
jajam, måste äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg inte att det var du först, så sorry om jag stirrade ut dig igår :)

2009-10-01 @ 13:03:40
URL: http://densandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0