förlåt förlåt förlåt!!!

förlåt Helleplutt för att jag glömde bort din födelsedag! det var inte alls meningen! jag hoppas du fick en mysig dag iaf.. älskar dig <3

har sjukt tråkigt, Jesper var över med kinderägg till mig häromdan för att muntra upp mig, men det funka bara en stund, typ tills han gick. då fick jag tråkigt igen. sen va jag hemma hos max och kolla på idol i fredags, eftersom vi båda är sjuka kan vi inte smitta varandra. men nu har jag tråkigt igen! Jesper skulle sovit här inatt om inte mina kära föräldrar insisterat på att jag fortfarande var sjuk! jag vill inte vara sjuk! jag blir verkligen galen, jag vill kunna umgås med människor precis som vanligt! jag kommer verkligen få psykbryt snart! imorn SKA jag till skolan, annars kommer jag seriöst äta upp mig själv. jag hatar att sitta inne i det här huset! jag klarar inte en dag till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0