snöstorm -.-

nu har novembervädret kommit! Inte roligt!!!! I torsdags Gick jag 4 kilometer i snöstorm till bussen! det var hemskt, hela framsidan av mig var vit, mössan, halsduken, jackan, stövlarna, allting! på baksidan var jackan svart, halsduken mörkblå å stövlarna bruna. great. så i helgen var jag och mamma och köpte en riktig vinterjacka til mig, en röd dun jacka, och den är såå skön! vi åkte sedan till farmor och farfar och åt middag, det var gott :) sedan skjutsade mamma mig till Jesper så sov jag där, mys :)

tgår var det farsdag, och från alla oss syskon fick pappa en ny jacka, och från mig fick han en chokladask med chokladhjärtan :) vi älskar våran pappa!

nä nu måste jag börja fixa mig!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0