7 Maj

var med snyggingen dagen efter istället, det var mys! den här veckan har det inte hänt så mycket, typ inget speciellt. har ingen aning om vad jag ska göra i helgen, någon som har något tips? jobba kanske så jag tjänar in lite pengar... nästa helg är det iaf Björkhagen hos sasha som gäller, och helgen efter det är det tjejmiddag här, eftersom lilla Emma fyller 16 år! och sen är det inte långt kvar till balen och skolavslutningen alltså! faaan vad skönt, jag längtar efter sommarn såå mycket, sola & bada, äta glass och spela fotboll, åka till Grekland oxå, mysmys! sen är det Samhälle beteende som väntar Sjödalsgymnasiet, ska bli kul det oxå, en helt ny klass med nya vänner och samtidigt ha kvar sina gamla, det är trevligt ;D idag har vi inga lektioner, vi börjar 12 15 och ska dansa salsa, och sedan spela "samba fotboll" någon som vet vad det är?? inte jag, men lär ju få reda på det snart :P vi är förresten ett gäng som ska till grönan på avslutningen och e det nån som vill hänga på får ni hör av er! här kommer ett litet smakprov på balklänningen jag köpt, men jag har gjort bilden suddig så den inte blir allt för avslöjande :P å sen en på mig o Glenn bästavän, bara för att du är så sööt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0