31 Maj

Jag och julia åkte till frisören igår och jag fixade mitt hår, jag vill bara tipsa er om att den frisören, Rinse heter den, är skit bra! jätte trevlig personal och hyfsat billigt också! :D jaja, jag satt där i tre timmar (!) och nu har jag fått ett sommarblont resultat :) sen åkte jag hem med bussen, hämtade min moppe och åkte och hämtade Jesper i Huddinge, och va sen med han ett tag. sen åkte jag hem och åt  grillat, mums!
senare blev det förkrök hos Max med massa trevligt folk, och sen bar det iväg till Paradiset på fest! det var riktigt kul, och jag träffade mycket nytt och roligt folk!
idag ska jag sola sola sola, och sen ska jag fira min farmor som fyller år!
imorn ska klassen på picknick i undby, kommer bli mys!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0