21 maj

heii hopp! =)
igår hade vi spexfoto i skolan, hahahah jag tror att jag kommer blunda på varenda bild, men jaja :P
åkte sedan hem och stack till max, och han hade fått en liten kattunge, morris! såå söt! vi kolla på nån störd skräckfilm jag inte fatta ett skit av men jaja xD sedan kom även Jesper, Glenn, Janne, Tim, Hannes och John, och vi va me dom ett tag och sen gick jag hem och åt, grillat! mums!
sen åkte jag wille och john moppe till Jesper och glenn och janne bil, men john fick soppatorsk å det va lite synd x) men när vi kom fram stack glenn å wille, å vi andra åkte till sundby och satt där vid vattnet, sen åkte jag john och jesper till gladö å var där, sen åkte john oxå hem å ja å Jesper kolla på typ Jackas xD
idag måste jag få tag på emma, för hon ska va me och grilla ikväll! men det är körigt, för hennes mob verkar dött å jag har inte hem numret x) men det ska nog gå, så grillar vi med grabbarn ikväll :D

Puss Linda! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0