6 Mars

har typ inte hänt mycket den här veckan, klarade dans uppvisningen bra, förutom att jag glömde bort sista steget x) sen häromdan hämtade glenn mig i skolan också åkte vi hem till han, och john max å janne var med oxå och vi gjorde inget särskilt. jag låg i glenns säng å plugga no å han max john å janne va inne på datan.. sen sjjutsa max hem mig på fyrhjulingen. 
jag å amanda var i centrum i veckan oxå och jag köpte en ny parfym för min lön, Escada - in to the blue, lukta as gott!
igår rensade jag min garderob, å hittade helles stockholm sweden tröja! yes! jag älskar den, å den har vart borta aaaaas länge :O men nu har jag den :D ska jobba hela helgen, skönt att tjäna pengar :) ja måste köpa en ny väska och ett par tygskor! nu ska ja fixa lite, å sen ska jag sätta igång med pluggandet.
Puss å kraaam!


Kommentarer
Postat av: Johanna

älskar parfymen <3

2009-03-07 @ 13:30:54
URL: http://johannakohler.blogg.se/
Postat av: riffs

jag med <3

2009-03-08 @ 14:04:16
Postat av: Linda

hahaha jag med! :D

2009-03-08 @ 16:42:38
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0