21 Mars

var med Max, Glenn, Jesper, John och Janne igår, trevligt trevligt grabbar! ;) men när jag kom var det bara Janne där, de andra hade åkt iväg i Jespers bil för att gömma sig å låtsas att dom åkt till Haning,e HA HA HA såå kul var det! noot :P men jag å Janne såg dom åka på andra sidan sjön, så deras idé funka inte xD jaja, sen typ chilla vi å dom började snacka moppe regler med mig, å de gick ju åt helvete så nu är dom oroliga för att släppa ut mig i trafiken oxå. Great. men det kommer säkert att gå så bra så! sen åkte vi till Gladö å kolla på en volvo som hade krockat där, å sen tog jag det bara lugnt resten av kvällen.
har börjat läsa "Twilight 4" så länge vi andas, asså å älskar de böckerna! vill att de aldrig ska ta slut!! idag vet ja inte vad som händer, kanske träffa nån lite senare.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0