1 Mars!

Det blev fest iaf, eftersom Glenn ringde å bad mig så snällt ;) och det var värt att gå, fan vad kul jag hade :D Glenn, Jesper, John, Sandra, Erika, Jocke, Max, Janne, Tim, Rikard, Dennis, Dansk, Bardi, Denise, Joel, Jonte, Cristoffer, och nån kille ja glömt va han heter, Kevin, Micke, Wille, Sebbe, Camilla, Julia, och nån tjej ja glömt va hon heter, Tomas, Emil, Billy, och några ja säkert glömt, fan vilket skönt gäng asså :) å Glenn tog sitt körkort i fredags! Grattis älskade vän! 

Sen dagen efter åkte jag Glenn Sebbe  och Janne med Max mamma till kiosken i statshagen och jobbade medans Bajen spelade, å jag å Madde står i kiosken å plötsligt så kommer typ hundra hammarbyhuliganer rusande mot kiosken, å jag tänkte faan va sugna dom måste va på korv! men dom sprang förbi kiosken mot grinden som tydligen massa AIK huliganer försökte slå in, hahah det blev världens liv xD men det var skönt att tjäna lite pengar! :)

Efter jobbet åkte vi hem till Glenn (vi var en för mycket i bilen så jag fick trängas med Glenn i hans knä hela vägen :P) å sen var vi ju bara tvugna att köra runt lite med Glenns bil eftersom han just tagit körkortet å allt, så vi åkte upp till paradiset och sladdade runt lite, sen kom Jesper med sin bil å jag hoppade över till den eftersom jag måste pröva att åka med Jesper lite oxå, sen åkte vi till huddinge och lämnade Billys jacka han glömt på festen, sån åkte vi och lämnade Joels jacka som han glömt, och sen åkte vi till Loffes i Stuvsta och käkade, och sen åkte vi till Micke och visade upp bilarna, sen åkte Micke och hans tjej med oss tillbax till ådran för att hämta upp Jonte. jag tror vi åkte bil i typ fyra timmar igår, men det var kul ;)

idag har jag tränat, och nu ska jag plugga till min so-redovisning, och sen har jag lovat mamsen att städa mitt rum oxå.
see you later! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0