9 Januari

börjar med att tala om att jag har ryslig träningsvärk, jag går som en pensionär lr något haha xD
igår var jag med Becka, vi åt köttbullar å makaroner, å kolla på playa the sol, och sen åt vi pepparkakor och drack te oxå, asså jag äter som en gris! jag äter hela tiden, det oroar mig, ja kommer bli smällfet tillslut! :O men jag är hungrig .. "/
iaf, sen kom Nina å Bonnie oxå, å vi åkte till ett par snubbar för att basta, men ja tog buss hem för ja va hungrig igen å ville hem å äta middag :P men bussen var typ en kvart sen så jag frös typ ihjäl!
sen hade jag en hemsk natt, grät mig till sömns och somna typ fyra å väckarklockan ringde 6, så är riktigt trött nu.. å natten innan va de samma sak, men då kunde ja bara inte somna.. hade en jätte verklig dröm oxå, asså sådär läskit verklig så att ja inte visste om jag drömt eller om de vart i verkligheten..
sen idag har det vart andra skoldagen och det har vart fett segt! längtar redan till lov igen! sen åkte jag buss hem med Amanda, Amanda, Becka, Tina, Bonnie, Nina och Tim.
ikväll ska jag bara ta det lugnt och vila , är helt slut efter allting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0