7 Januari

tiden går alldeles för fort! jag påmindes om en inte allt för rolig grej igår, tidigare har jag längtat som en galning efter sommaren, men nu vet jag inte längre :/ just nu vill jag helst att tiden ska stanna och inte ticka vidare... glädjen efter sommaren har helt dött ut. :(
trånkan vann förresten med 11-4 :)
var med Glenn, Jesper, Janne och John igår, men Jesper hann ja bara se en minut sen stack han, och sen kom Tim istället... är barnvakt idag, behöver verkligen pengar... 
men seriöst, är jätte rastlös! när mamma kommer hem ska jag springa ner till gymmet och träna direkt! nä usch, det här kommer bli en lång dag, önskar att den här dagen ska rinna bort fort så att ja kan komma till plugget imorn och fokusera tankarna på annat. hahahha titta, jag är så jävla velig, kan inte bestämma mig för nånting, nyss ville jag att tiden skulle stanna och nu vill jag att den ska gå fort. fy faan, pallar inte. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0