5 Januari - Hockey!

jag läste ut den trejde boken igår, och den fjärde har bara kommit ut på engelska. vad ska ja göra nu? jag kommer bli galen! jag kan inte engelska, jag verkligen suger på det.
ikväll ska jag iaf på hockey och heja på dennis, trångsund mot något lag :) det ska bli kul, hoppas kusinerna är där och hejar oxå :) sen kan jag önska sverige lycka till i hockey finalen inatt, men den matchen kommer jag aldrig orka vara uppe och se.. mycket hockey nu, jag har tillochmed fått skavsår av mina skridskor! :P
sen vill jag bara hälsa att det du håller hemligt  kommer fram till mig tillslut ändå, så det är lika bra att du talar sanning från början så slipper vi börja bråka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0