4 Januari

det nya året börjar bra, igår var jag med glenn, Jesper, Janne och John, och vi klädde oss i mörka kläder och åkte ut på isen för att köra kull i mörkret, å man såg typ ingenting som inte månen lös på, men sen börja isen knaka , och jag kände att den rörde sig under mina fötter, och då var vi på andra sidan sjön, så vi åkte typ in fort som fan, och jesper brydde sig knappt, glenn tyckte det var lite obehagligt, janne hade ingen åsikt och jag var fullständigt skräckslagen! det var det äckligaste jag vart med om, mina ben var helt spaghetti.. :( inte kul.. men sen kurade vi ihop oss i glenns soffa å kolla på film och värmde oss, och då kändes de bra igen :)
sen idag gick ja ner till isen för att åka skridskor med helle och jonas, och ingela å sven o co va där oxå, men helles mamma ramlade och bröt handen, så det sluta med att alla åkte hem och jag spelade med Jesper istället, å ja försökte ta pucken från han men det va typ omöjligt "/ vet inte vad jag ska göra resten av dagen, jag har typ tappat känseln i både fingrar och tår och näsa, så ska nog krypa ner i sängen och värma mig och läsa ut tredje "twilight-boken"

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0