22 Januari - inget varar för evigt

22 ska vara ett turdatum, men dom senaste 22 datumen har det bara vart dåliga dagar, så jag ska nog ändra på det där . samma som att jag ska börja ändra på andra saker, jag har vart väldigt.. va säger man..  e en sån som önskar mig saker när jag ser ett stjärnfall, har tur armband jag inte vill ta av mig för att jag tror att jag kommer få otur och sådana saker. men en enda sak har jag önskat mig, en enda sak som jag önskat varje dag, varje tillfälle. och den saken gick ändå inte i uppfyllelse. så jag ska börja ett nytt liv, ett nytt liv med nya människor och försöka att förtränga vissa andra personer , som hitills har varit mitt liv, och som jag älskat högt över andra människor, men som jag nu kommer att få tvingas leva utan, för han vill inte förlåta mig trots att jag inte menade vad jag sa. har ni någonsin blivit sådär arga och ledsna att det lixom känns som att det svartnar för ögonen och du inte riktigt vet vad du slänger ur dig? att du säger saker som du annars aldrig skulle sagt, men du tänker inte vid det där tillfället, hjärnan funkar lixom inte. så var det iallafall för mig. men gjort är gjort, och jag kommer få ångra det. Livet är inte lätt när det är svårt. men jag ska försöka göra det lättare för alla genom att försöka glömma, försöka att få ur alla minnen ur mitt huvud, lixom radera allting ett år tillbaka och börja om från början, som en ny bok med blanka blad, och jag ska börja skriva min livshistoria nu. jag vet inte hur lång tid det tar att glömma, men jag ska göra mitt bästa. Jag kommer sakna dig Jesper, men jag kan inte göra något mer.

vart med Linnea idag, kanske blir det bio i helgen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0