11 Januari

det blev ingen hemma kväll igår, Glenn ringde typ 9 å sa att ja skulle komme å kolla på skräckfilm me han, å den första typ sög, å den andra var fett läskig! jag hade typ panik å backa så långt från tv:n tills ja satt me ryggen mot väggen å inte kom längre, å ja typ höll krampaktigt tag i glenn, å han ryckte mest till när det var läskit för att ja hoppa till å skrek när de helt plötsligt kom ut en hand och tog tag i en tjejs fot.. usch usch ,inte roligt, å sen när ja kom hem va ja fett rädd, å e skadligt mörkrädd, så skulle ja ut på verandan å ge min kanin mat, å då ser jag nånting röra sig i köksfönstret breve mig, å ja rycker till som fan men sen såg ja att de bara var min spegelbild, så ja andas ut igen å vänder mig mot kaninburen, men sen känner jag mig tvungen att kolla så att de verkligen var bara min spegelbild, å när ja tittar dit igen så är de två ögon där som stirrar på mig! fy faaan va jag skrek, men sen var det bara mamma :P
aa ska ner å träna nu iaf, Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha :) vet du att du skriver "å" hela tiden :) <3

2009-01-12 @ 07:09:26
Postat av: Linda

hahaha de e fan sant :P jag är en "å-missbrukare" xD älskar dig <3

2009-01-14 @ 18:00:11
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehhe :) Älskae dig <3

2009-01-15 @ 07:56:37
Postat av: Linda

:)<3

2009-01-15 @ 08:23:18
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0