7 Januari

har just städat huset, nu ska ja duscha, plugga å sen vid 7 som kommer Nea. :)
hahaha aajuste, jag har glömt bort att berätta om Micke, han snubben som ja va på bio med tillsammans med Nea å Kevin för typ två helger sedan, han som ryckte tag i mig och som jag strula med två helger irad, men som jag sista helgen kände att jag inte klarade av att göra nånting med för att jag är alldeles för kär i en annan kille. sådär riktigt kär så att man äcklas av andra. iaf, det var ju tur att jag kände så, för han visade sig ha flickvän vilket jag fick reda på av Nea i måndags eller nåt. asså vissa killar är bara sådana idioter! lixom ofta man inte berättar det! :S aja, tur att jag inte kände nånting för han så att jag slapp bli sårad, för jag är inte ett dugg ledsen. tycker snarare synd om hans stackars tjej. aja. sen finns ju det vissa killar som är helt fantastiska oxå, som har sina dåliga sidor och gör fel ibland, men som man bara inte kan släppa iväg ut ur sitt liv. som jag ska kämpa som en jävla galning för att få tillbaka till mina vänner. och jag ska lyckas! men nu ska här duschas, puss å kraam♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aah Jag har också träffat en sån där snubbe men han sa det inte förrän vi hade gjort en massa mer saker :O! Fy för han!! <3

2009-02-08 @ 17:42:54
URL: http://johannakohler.blogg.se/
Postat av: Linda

åh, vad menas med massa saker? :/

2009-02-08 @ 18:33:45
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter killen ?

2009-02-08 @ 22:18:17
Postat av: Linda

micke. det står ju däruppe.

2009-02-10 @ 08:07:32
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0