6 Februari

sorry att ja inte bloggat på länge , har hänt mycket å ja har inte haft tid att skriva.. nationella proven har börjat och vi har haft två svenska prov, å vissa hade värsta picknicken med sig för att hålla sig vakna, typ tre olika sortes dricka, fyra mackor, godis å frukt å jag vet inte vad! ja bah hahahah oj! ja hade lixom lite godis å dricka x) åkte halv tre bussen hem idag, och becka, amanda, tina, adde, tim, wille och jesper. länge sen jag såg dig vännen "/ typ inte hänt mycket på senaste tiden, å snart är det alla hjärtans dag. fuck alla hjärtans dag. det påminner än bara om hur värdelös man är! hahaha å du simon, du kan ju dra nåt gammalt över dig! kolla va han skriver : Simon Hallgren skrev 16:20 fitt jävel! gå och häng dig själv! haha vill du veta varför jag dumpa dig! det hade inget med min familjs tro att göra! utan det bestämde jag helt själv! för du va så jävla korkad IQ fiskmås! och så va du så jävla fuuuuuul! så då kan väll gå och hänga dig så e du snäll! och be jonas och helen att dra åt HELVETE!!! jag hade respekt för min brorsa förut men nu kan han och hans feta tjej bara dö!
för ingen normal jävel vill va med dom!! förutom horor som du!!!! så FUCK YOU!!!!!!
asså du kan inte ha nåt liv som skriver så där. alla som läser det där bah oj e han riktikt frisk? å att du skulle samla ihop ditt "gäng" och komma å slå ner mig och du visste var jag bodde... hahahah behöver ni vara ett helt gäng killar för att slå ner mig? ja är 160 lång å väger 48 kilo, och ni e typ dubbelt så stora å ska komma flera stycken? hur fegt är inte det? KOM DÅ! det är bara så skrattretande att jag skrattar högt HAHAHA! å jag måste bara få skratta lite åt Sandra å jesper oxå å deras fina vadslagning, haha lycka till säger jag till badå två :) ni kommer aaaaldrig lyckas! :'D ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

haha simon vilken stolpskåp xD

haha vad har dom slagit vad om..? ;)

2009-02-08 @ 16:18:49
URL: http://amandarenstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

hahahahahaha jag vet! jävla snepall asså..

haha fråga jesper;) <3333

2009-02-08 @ 18:35:25
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/
Postat av: Anton

Nu blir jag jätte nyfiken :O vad har dom slagit vad om?!

du kan svara här och sen ta bort de så fort jag har sett? :D SNÄLLA! Är skitnyfiken nu haha.



Fint hår du har föresten!

2009-02-09 @ 14:42:51
Postat av: Linda

hahaha tack! :) vem e du? <3

2009-02-10 @ 08:08:50
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/
Postat av: Anton

Jag heter Anton, bor på söder 90a!

Vad har dom slagit vad om? Veldigt nyfiken!

2009-02-10 @ 15:27:52
Postat av: Linda

fråga www.densandraa.blogg.se ;)

2009-02-11 @ 07:59:33
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0