snö snö snö! :D

inget att göra, så tänkte passa på att slänga in ett inlägg!
det är äntligen massor av snö, jag är överlycklig! jag älskar snö, tycker att det är så mysigt!
var i stan igår med Ida, Filippa och Johanna, jag köpte ett par nya jeans och två nya blusar, nice! :)
idag börjar jag kl 2, eftersom vi bara ska snacka om några myter. riktigt ovärt, hade nog stannat hemma idag om det inte varit så att jag ändå skulle jobba, så måste ändå in till huddinge. men det är en negativ sak  med snö, bussarna hos mig ställs in eftersom det är så halt. så jag får traska 40 minuter på snöig och snorhal väg ut till stora vägen så att jag kan ta en annan buss. joobbigt! igår var det värsta kaosen när jag skulle hem, 709 var inställd och 865 20 min sen, så jag hoppade av vid jesper, åt middag där och blev skjutsad hem! ;) man är ju lite bortskämd (a)
puss


Kommentarer
Postat av: adolf hattler

bonde!:)

2009-12-16 @ 13:13:02
Postat av: Linda

jaaaaa :D <3

2009-12-16 @ 16:48:13
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0