gomorron!

sitter hemma hos Jesper och äter frukost, försökt väcka honom, men han sover som en stock! :)
skulle åkt och shoppa med helle idag, men Felix har blivit sjuk, så kanske måste vara barnvakt när mamma jobbar. men det är mys, kolla på disneyfilmer :) var och åkte skridskor på gubbängen igårkväll me grabbarna, men det gick inte så bra eftersom jag inte hade en vänsterklubba :( haha å det första jag gör är att gå ut på isen när jag glömt ena skridskoskyddet på, så jag vurpa om och om igen, utan att fatta vad som va fel xD sen sa rikard bah du kasnke borde ta av dig skyddet. ja bah jahaaaaa! :P haha klantigt x)
nä nu ska jag nog gå å föna håret.
puss!

Kommentarer
Postat av: anonymt hockey proffs

haha lål

2009-12-22 @ 01:29:21
Postat av: Linda

x)

2009-12-22 @ 11:20:53
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahahahaahahahahahahahahahaha LIIIINDAAAAAAA XD jag dör.

Lite typiskt dig sötnos :*<3

2009-12-23 @ 00:48:48
Postat av: Johanna

men åh, de va jaaag Johanniseeen som skrev innan (A)

2009-12-23 @ 00:49:16
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0