En liten uppdate

Julen va mys, fick massor av julklappar som ni ser nedan + en kamera och duntäcke av farmor å farfar! :)
dagen efter jul var farmor och farfar här, och vi hade en till liten julafton :) efter det stack jag till stan med Emma, och handlade massa kläder på Gina tricot :) hon kanske ska fira nyår med mig, mys! :) senare på kvällen skjutsa pappa mig till Jesper, och vi kolla hockey matchen med Joel och Jocke. 10-1 till Sverige! efter det sov jag hos sötisen, och nu har jag kommit fram till idag :) idag vette fan vad jag ska göra, men kanske ska träffa Ida sen efter att hon vart i skärholmen. och kanske matilda oxå! måste färga håret oxå, har köpt hårfärgen! inget dramatiskt, det är brun färg, men min bruna jag har på håret nu har blivit så konstig så det är dax att färga om!
nä nu måste jag fixa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0