fortfarande 19 April

tänkte skriva lite om vad jag gjort i helgen, i fredags åkte jag hem och städade, sen ringde Marris å behövde hjälp med att jobba i kiosken, så jag åkte dit och jobba, och sen minns jag faktiskt inte vad jag gjorde mer den dagen :P men jag antar att jag var med grabsen... alla dagar har lixom flytit ihop (a) men igår var jag iaf med en mycket älskad pojke på dagen, sen var jag i huddinge å kollade när lillebror tävlade i huddinge olympiaden, sen skjutsade Eva mig, Sebbe och John till jobbet och vi jobbade där, sen åkte jag med Glenns mamma å pappa å handlade och sen åkte jag hem till Glenn och åt middag med han, Sebbe, John, Jesper, Janne och Wille. och Glenn färgade mitt hår ljusare, det blev fiiint :)
idag hämtade Glenns mamma mig och vi åkte å jobbade, och sen kom Glenn Sebbe och John oxå. I love you boys..
å nu sitter jag å har just ätit äppelpaj och ska plugga lite...

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0