6 April!

Gick inte så bra med pluggandet igår, jag sprang över till Max istället och umgicks med han och sen åkte vi fyrhjuling hem till Glenn och va me han å Sebbe, John och Janne, sen åkte jag, Janne å Glenn hem till Hannes för att hitta min ficklampa, men ja hitta den inte -.- sen sjkutsa Glenn hem mig.. i volvon! volvovolvovolvo :D <3
var på trafik skolan idag, och herregud, det här kommer gå åt helvete. fattar inte skillnaden på alla väjningsplikter å grejs... så efter ett tag tröttnade jag och fick tag på Manda och vi åkte till SKHLM och handlade, jag handlade en jeanskjol och en rosa kofta (a) sen åkte vi hem till henne och kolla film, sen åkte jag hem och träffa Becka en snabbis. kanske ska åka bil ikväll me Glenn, vet inte än. Puss!

ps. hoppas hoppas att det funkar imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0