5 April!

HIPPHIPPHURRA FÖR LILLEBROR SOM FYLLER 6 ÅR IDAG! =)

Efter att tjejerna åkt hem var jag med Glenn, Janne, John, Jesper och Max. Var me dom hela kvällen, vi hade kul som vanligt :)
Igår jobbade jag hela dagen, mellan kl 8 på morgonen och 8 på kvällen ungefär. fick stå i kassan och samtidigt ha lilla Lukas på höften, han är bara såå söt! Guud, jag vill oxå ha en bebis att gulla med, någon som har någon till salu?
idag vetta fan vad jag ska göra, träna teori till körkortet antar jag. imorn ska ja till trakikskolan, och på tisdag förhoppningsvis vara med sötnosen, onsdag va me Linus å sen färga Neas hår, torsdag ledig och fredag släktmiddag! fullt upp alltså! å sen ska jag såklart vara med mina kära små pojks några dagar..
Puss!
 


Grattis Felix! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0