14 april

igår var det en skön avslutning på påsklovet, vaknade och gick ut och sprang runt sjön, sen gymmade jag lite. gick sen hem och duschade och bytte om, och sedan gick jag till Helle och fikade med henne, Jonas, Ola, Barbro, Jocke, Ingela och Sven. fick porriga sängkläder av henne oxå som hon inte ville ha längre :P
gick hem efter nån timme och gick förbi Glenns hus där hans pappa stog å grillade, så jag svängde in där å satt å snacka skit med honom tills Janne å Sebbe kom, och vi gick ner i Glenns rum och väntade där på honom, sen ropade hans pappa att han grillat mat åt oss så vi gick upp och åt och sedan stack vi till max, och var där ett tag, och sen stack vi ner till sjön och fiskade. men vi tappade tålamodet efter typ tio min ;D så jesper kom och vi åkte hem till max igen och var där ett tag och jag å jesper spelade TV-spel tills vi blev sugna på glass allihopa, så vi åkte till coop i haninge , och när vi e typ halvvägs upptäcker jag att jag fortfarande hade Glenns stora limegröna foppa tofflor på mig.. jeanskjol, skinnjacka, rosa tights och GRÖNA FOPPATOFFLOR?!! näää, det var inte snyggt! det va fan pinsamt att gå in i affären med dom.. iaf så köpte vi glass tillslut och åkte och hämtade john hos johan, och sen hem till max igen för att strax åka till Dennis för att snacka lite.. sen åkte vi från Dennis hem till Glenn och åt godis och kollade på film, myspys!
idag var det första dagen på skolan, och det var inte nice asså! usch, vill ha lov igen! har typ massa att plugga på, svenska bokuppgift, matteprov på volym, engelskabok som ska läsas, moppe teori, MVG fråga om andra världskriget, matte nationella, no prov på strålning av olika slag.. SUCK! bara att sätta igång med bokuppgiften,
puss å kram skumbanan!

PS. Jag längtar efter dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0