12 April!

Sasha kom till mig i Torsdags, och vi var ute i solen när vi stötte på Glenn i volvon som fråga om vi ville följa med och skjutsa Bardi och Chris till Huddinge, och vi sa ja och åkte där å sjöng till bilradion för full hals, och sen gick vi hem å åt och sen ringde grabbarna och sa att de va film dax hos Max, så vi stack dit och titta på film med Jocke, Jesper, Glenn, Janne, John, Max och Tim. och sen var filmen slut och vi åkte en nattligt racing tur med jespers och glenns bilar bort till tullinge, och blev nekade att komma in på en fest för vi var för många, och sen åkte vi till huddinge å hälsa på Jennifer å hennes kompis, och sen körde vi hem å jag höll på att kissa på mig när glenn körde i ett as högt gupp.. :P
sen på fredagen åkte Sasha hem och jag gick över till helle och Jonas och fick massa kläder av Helle.
påskafton spenderade jag med familjen och vi spelade kubb å åt god mat, letade påskägg och kollade på en bra film.
idag var jag ute å sprang på morgonen, och sen gymmade lite. sen hjälpte jag mamma å pappa att elda upp gamla bräder på tomten, och sen ringde glenn och jag stack iväg med han, jesper, max, tim och janne till Granby och spelade fotboll, och sen böt vi plan till ekedal :P sen åkte vi hem till glenn och sen till max och nu sitter jag hemma å ska snart äta grillad mat! mmmums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0