tjo!

oj, visst inte skrivit på ett ganska bra tag :P men helgen var as mysig, på fredan va ja me Glenn å vi gick hem till Tim å kolla på film me hans lillebror Hannes och vi kolla på nån tecknad film (a) sen gick vi hem till Glenn å låg i hans säng å kolla på transformers, inte min favvo film men aa.. den funkar xD

sen i lördags åkte jag och mamma till haninge och handlade, köpte en svart vinterjacka i sånt där filt tyg, en jättemysig halsduk, ett par as schyssta stövlar och ett par stickade tumvantar :) sen kom vi hem, å jag gick ut och lekte med min lillebror på stranden och han byggdesandslott och vi hittade en jättestor död fisk - USCH !
efter middan kom Emelie och hennes kille över och vi väntade på att Glenn å co skulle käka klart, och sen typ halv nio när dom äntligen gjort det så hade Em fått as ont i magen ochkunde inte följe me, så ja gick hem till Tim där max, Jennifer, Glenn, Tim och hannes var, och sen drog vi hem till Glenn där de typ hade grann- middag, och en jättesöt hund som hette Mini.. fast den va typ stor :P sen gick vi hem till max och chilla å sen gick ja å Glenn hem..

på söndagen gjorde jag inte ett dugg, var ute på en riktigt lång promenad med min lillebror som ja lovat att ja skulle gå å titta på alla djuren med, så vi gick och kolla på hästar och kossor, och den ena kossan höll på att käka upp min hand ;O

sen var de skola, och måndagen och tisdagen rullde på som vanligt, Johanna Köhler kom och hälsade på - saknat dig hjärtat! och jag fick TVÅ rätt på mitt matteprov.. WOHO! sajjk.

sen igår tog jag , Amanda och Becka halvtrebussen hem och drog hem till Becka och hade en as mysig tjej stung i hennes rum me tända ljus och en varsin te kopp, och bara chilla å snacka gamla minnen :) sen åkte vi till huddinge och becka käkade kebab, amanda var inge hungrig och ja hade inga pengar. sen kom hennes brorsa simon och en annan amanda och höll oss sällskap, och sen tog vi fem över sex bussen hem till ådran och var med jesper, glenn å Janne på gymmet. sen åkte Backa å amanda hem till gladö igen, och jag var ensam med mina grabs, och de gick me mig en bir hem för att ja e så jävla mörkrädd :P

sen idag tog jag och becka halvtre bussen hem till henne, och vi åt pannkakor och spelade lite tv-spel, och hon städa, duktig som hon är ;) sen åkte vi moppe å träffade tina, sen tog jag bussen hem med nina,dennis och john :) sen på vägen hem träffa ja Glenn, å nu ska ja ta de lugnt å bli av me min magvärk å kanske träffa glenn om han inte ska på fotboll.

Puss!


min och lillebrors utflykt i helgen! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0