linda leker händig

jag och emma drog till festen i lördags, och då var det världens kaos. verandan hade brakat, så massa hade skadat sig och ambulansen var där och ambulanshelikopter och hela skiten. så dagen efter hjälpte jag, de vanliga grabbarna + tomas och felix till att städa huset och bygga upp verandan igen, det blev riktigt vackert faktiskt ;)
sen igår tog jag 20 i tio bussen till huddinge och sen en buss till högdalen, där jag träffa helle och vi åkte vidare till skarpnäck, där hon å jonas ska flytta in om några dagar. så vi spacklade och målade taket, sen kom jonas och vi åkte till rusta och handlade målar färg, sen åkte vi till mc'donalds och åt, sen åkte vi tillbaka till skarpnäck och slipade, målade väggarna och rev ut det gamla golvet, känner mig riktigt duktig faktiskt :)
idag tog jag det bara lugnt på dagen, sen träffa jag grabbarna i gymet, och ska antagligen vara me dom när jag käkat..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0