helgen är alldeles för kort!

glenn fick reda på att han skulle jobba igår, så becka och Lina kom till mig istället, och vi gick ner till bryggan å satte oss och snacka, men det blåste kallt, så vi gick hem till mig istället och satte oss undertäcket i min lilla stuga och kolla på film, sen gick vi upp till huset och gjorde te och mackor och tog varsin nybakt bulle och gick ner och kollade klart på filmen.. men de var rysligt kallt i lillstugan, vi satte typ på elementet i panik på högst värme, men de hann inte bli varmt först vi skulle gå igen xD sen tog de bussen hem, och jag gick hem och åt och sen drog jag till Glenn och John och jag å glenn kollade först på Tokyo drift å sen på nån boxningsfilm (a)

Puss på er! §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0