en liten grej jag snodde av amanda (a)

Jag kommer från: svergie
Jag heter: Linda
Hur gammal är du? 14
När fyller du år? 4 december
Tycker du om någon just nu? ja! =(
Om sex månader: hoppas jag allt har ordnat sej..
Jag samlar på: inget typ
Gröna eller röda äppeln:  röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen ?: Emelie
Gillar du golf?: nej
Vilken tid gick du upp idag? halv tio typ..
Har du sovit i din egna säng inatt? ja, jätte ensamt.. -.-.
Har du sovit ensam inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? japp
Hur svarar du i telefon? Hallåååå?
Vad ska du göra ikväll? ligga å deppa i sängen eller vara med becka om hon vill å ja får tag i henne..
Vad ska du göra imorgon? sova!
Var vill du bo när du blir stor? svergie
Är det okej att gråta? absolut
När grät du senast? inatt
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Laddar du ner musik och film från internet? nej
Skulle du göra om du vann en miljon? leva livet
Bär du glasögon eller linser? nej ?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? HAHAH NEJ
Har du piercing? ja
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig? ingen aning..
Vill du ha barn? vette fan..
Solar du ofta? på somrarna
Är du bra på att laga mat? nej :P
Gillar du att dansa? dansar aldrig nykter :P
Hur vig är du? hahah skojar du? kan för fan inte ens knyta skorna xD
Vilken är din favoritglass? daim
Tror du på ett liv efter döden? venne
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? gröna
Vilka hårfärger har du haft? orange, pissgult, wb blont, brunt, mörkare brunt, typ svart, grönt...
Har du någon gång gråtit dig till sömns? hahahah ja!
Är du beroende av något? ja
Röker du? nej
Senaste låt du hörde? nån rocklåt
Vad gör du på helgerna? är med vänner,
Brukar du bädda sängen? ibland så
Har du kysst någon under den senaste veckan? jo..
Vad var det senaste du sa? låt färgen torka först!
Vem kramade du senast? min lillebror
Saknar du någon nu? ja som fan!
Var du glad igår? nej, verkligen inte!
Vem ringde du senast? mamma
Sminkar du dig? ja
Känner du dig värdelös? ja, som fan...

Kommentarer
Postat av: amanda

din tjuuuuv! haha skojja bara älskling <3

2008-10-31 @ 13:24:57
URL: http://amandarenstrom.blogg.se/
Postat av: EMELIE'

du är för fan inte värdelös! :O kom ihåg det, du är guld värd! <3

2008-10-31 @ 14:45:23
Postat av: linda

hahah amanda, jag var tvungen ;) (a) tack Ems <3

2008-10-31 @ 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0