vänner

nu när allt är skit är det viktigt att tänka på det fina man har i sitt liv, så jag tänkte skriva en snutt om mina närmaste, underbara vänner, som jag hoppas aldrig kommer lämna mig.

Emelie Warodell
jag var fyra, du var fem, vi lekte för oss själva på stranden i Ådran, och jag kommer inte ihåg vem av oss, men nån hade byggt ett sandslott som den andra kom och pajade. sandslottet var nu platt, och vi kom överrens om att göra pizzor tillsammans istället. det var första gången vi lekte tillsammans, och den sommaren höll vi ihop dag in och dag ut. sen skildes dina föräldrar, och vi sågs sällan, sen vintern 2007 började vi umgås igen, och sen dess har vi hållt ihop i ur och skur, massor har vi gått igenom tillsammans, vi har påverkat varandra på ett sätt som gjort oss till de vi är idag, jag gjorde dig mer livlig, slarvig, fick dig att sluta vara så överspelt och våga släppa fram ditt riktiga jag, du fick mig att vara mer noggrann, bli bättre i skolan, visa vilka underbara vänner man kan ha och mycket mycket mer jag inte kan förklara, men du är min bästavän, och jag älskar dig enormt, du är den enda som sett mig gråta, jag kan berätta allt för dig och du för mig hoppas jag, vill att det allti´d ska vara du 6 jag, bananplantan och smultronet ;)

Grattis älskling!


Helen Sjöman
jag vet inte hur gammal jag var , tio elva? men jag var hemma hos en kompis och du var där med hennes storasyster, och DU ändrade mig helt och hållet. Du är 9 år äldre, jag såg upp till dig till 100% och gör det fortfarande. Du ändrade mig från en perfekt, rädd, tråkig, svag tjej till en glad (inte just nu, men oftast) stark, tuff, och livlig tjej, och det är jag föralltid tacksam över. vet inte hur mitt liv skulle sett ut annars, men jag är rätt nöjd med det nu, med vissa undantag, och det är tack vare dig hjärtat. älskar dig.



Emma Anemalm
i 7:an var du så tyst och snäll, jag la inte märke till dig så mycket, men sen i 8:an så blev vi bättre och bättre vänner, när någon *host* spred ryckten om mig å halva jävla plugget var emot mig, då var du nästan den enda som var snäll och inte trodde på dom, så jag började vara med dig mer och mer, så TACK DIN LILLA FJORTIS FÖR ATT DU SA VAD DU SA, för utan det skulle jag aldrig börjat vart me Emma, och det är en av dom bästa saker som hänt mig, och har så jävla roliga minnen med dig hjärtat, och du får mig alltid att skratta, och jag kommer alltid finnas för dig my little sunshine <3



Amanda Holmkvist
haha oj oj, många bråk har det varit för oss hjärtat, men till sist har allt ordnat upp sig, och vi har fattat vilka vi egentligen vill umgås med, och det blev du och jag. du är så jävla söt å glad, vill aldrig släppa dig honey <33



Rebecka Tallén
först tyckte jag inte om dig alls, men sedan vintern 2007 när jag lärde känna dig ordentligt började jag tycka om dig, och speciellt på senaste tiden har du tagit upp mer plats än du kan förstå. minnerna med dig är underbara älskling <3



Amanda Renström
minnerna med dig sötnos får mig att le :) <3



Sasha Gololobova
älskling, jag kommer ihåg dig första gången jag såg dig, vi skulle börja andra klass, och du stog med din mamma och hade just kommit från Ryssland, och du hade ett vitt linne, rosa byxor och en stor gul ryggsäck ;) du var min bästa vän i massor av år, vi var med varandra varje dag, men sedan jag flyttat till huddinge har vi träffats allt mer sällan, men när vi väl träffas har jag skukt roligt, och vi har samma jävla humor som för 7 år sedan xD I lööv ju bejb 



Morgan Hassel
haha älskar dig bror :) även fast vi jämt bråkar :P



Robin Nordkvist
du är bästaste :) <3



Glenn Wallander Hugó
alltid



Jesper Welander
behövs inte ord



William Olsson
haha vännen :) <3



det finns säkert många många människor jag skulle kunna skriva dit, som Sara, Liza, Max, Tim, Johanna, My, Lydia, Elsa, Camilla , men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. (a) 

Puss!
 

Kommentarer
Postat av: aaaaaamanda

älskling, fan va söt du är :) looove ya

2008-11-03 @ 11:38:29
URL: http://amandarenstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi detsamma hjärtat :)

2008-11-03 @ 11:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0