usch!

fy faan vilken dålig tid det vart dom senaste dagarna, bara gråtit å gråtit å gråtit.. egentligen helt i jävla onödan, men det bara svämmar över. åkte med Emelie till trångsund igår, och pratade med denna där på tågstationen, å det var inge vidare trevligt samtal, så tårarna kom å alla jävla blattar som gick förbi glodde på mig som om ja va rubbad, okej jag är jävligt dum i huvet som ens gett mig in i det här, men nu är det försent att ordna upp igen, men jag orkar seriöst inte mer,. nu får det vara nog. vi åkte iaf på krök i trångsund med viktor, sebbe, dennis, chris, darko och fredrik. ville bara supa skallen av mig a glömma allting, men aja.. sen sov jag hos emelie.. mamma hämtar mig snart, så ska vi åka å bowla med familjen, riktigt länge sen. hörs nån dag.. Puss


Ems å jag på Älvsjö station..

Kommentarer
Postat av: amanda

jag finns för dig älskling

2008-11-01 @ 20:10:34
URL: http://amandarenstrom.blogg.se/
Postat av: linda

tack gumman. älskar dig

2008-11-01 @ 20:13:43
Postat av: amanda

älskar dig med <3

2008-11-02 @ 18:49:38
URL: http://amandarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0