linda has been a norrlänning :P

var uppe i edsbyn me släkten i helgen å firade min kära faster som fyllde 40, hipp hipp hurra! :) det var roligt att träffa alla igen, lite surt bara att kusinerna bara växer om mig hela tiden,. jag är inte yngst, men nu är jag defenetivt kortast! ;O
viktor försökte lära mig halva lördakvälen vad "är du liten å klen får du gå till frälsiningsarmén, är du stor å stark får du gå till folkets park" betydde, men ja fattar fortfarande inte vitsen! gick å la mig på pernillas säng typ en liten stund för att samla tankarna, måste ha somnat till nån minut, för när ja vakna hade ja typ åtta småbarn på mig! asså ja kunde inte andas, de va min lillebror, sen kusinerna emilia och jonathan, å sen var det ungar jag aldrig sett i hela mitt liv, man bah wtf?!! å dom bah "KICKLA HENNE! HÅLL FAST HENNE!" ja bah hallå? HJÄÄLP! så min mamma fick komma å ta bort alla ungar från mig, dom var fan galna! sen bleb felix sjukl, så vi åkte hem rätt tidigt idag. så nu sitter ja här, Linda is back in Ådran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0