Ledig dag!

idag är jag ledig, fett skönt! ska läsa klart den jätte dåligt boken "möss och människor" som ska vara klar tills imorrn.. mamma och felix är ute och tittar på hästarna i stallet, hoppas dom kommer hem snart, lite smått ensamt här =/ usch, har verkligen inte gjort nånting det här lovet, vill bara sova hela tiden.. minnen smärtar som fan, var jag än går utom hus dyker nåt upp som får minnen att strömma, å jag vill bara hugga av mig huvet å skaka det uppochner så att alla minnen ramlar ut, men det går tyvärr inte.. blä



verkligen slappar dag idag, helt osminkad med emelies jeans och pappas tröja, men det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh möss och människor läste vi också i nian ^^ :)

2008-11-03 @ 16:36:23
URL: http://densandraa.blogg.se/
Postat av: linda

den suger!

2008-11-03 @ 17:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0