holmkviiiiiisten! <3

idag var min älskade Amanda tillbaka från Dubai eller hur det stavas xD fett kul! saknat den lilla knäppjöken som fan ! :) Tyvärr så mådde Emma dåligt, igen, så hon gick hem så vi var inte alla tre hela dan iaf! dan har typ vart sådär, åkte buss på morgonen med emelie, jesper, chris och becka typ, men ingen var pratglad förutom emelie "/ sen hade jag no, spanska, sv, no igen och matte, fy fan vad jag tycker illa om min nya mattelärare! "hej jag häta Raad, jag komma kanske från irak.." wtf.. vill ha tillbax olle ! :O snacka om att mitt betyg kommer försömras, fan fattar ju inte ens va snubben säger! gick sedan till centrum med Amanda, och åkte buss hem med Jesper, men han typ vägra prata normalt utan skulle skriva på telefonen vad han ville säga, han satt typ å diskutera en tjej längre fram å sa att hon såg farlig ut å lalala, men jag svara med tal, så ja snacka å han svara på sms, så varenda jävel på bussen trodde väl jag va schitzo lr nåt, de måste trott att ja satt å snacka för mig själv! ;O Tack för den din lilla mupp ! :O ;)

Min mössa som mamma köpte till mig om jag lovade att inte vara ledsen mer, fett stolt! :D

 
på 709:an ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0